مجوز ماینینگ در کرمان ( مجوز ماینینگ در ارومیه )


در این مقاله قصد داریم تا درباره مجوز ماینینگ در کرمان و همچنین مجوز ماینینگ در ارومیه اطلاعات جامع و کاملی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

اطلاعاتی مانند شرایط و مدارک لازم برای دریافت مجوز ماینینگ در این دو استان از نمونه موضوعاتی است که در این مطلب گنجانده شده است.

!!!! جدید !!!! آیین نامه جدید استخراج رمز ارزها(مصوبه جدید ماینینگ)  !!!! جدید !!!!

مصوبه جدید ماینینگ در تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ منتشر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله «آیین نامه جدید استخراج رمز ارزها» رجوع فرمایید.


شرایط دریافت مجوز ماینینگ در کرمان


  • تمامی افراد حقیقی و حقوقی (ایرانی یا غیر ایرانی) می توانند نسبت به دریافت مجوز ماینینگ در کرمان ( مجوز ماینینگ در ارومیه ) در سامانه بهین یاب اطلاعات خود را کسب کنند.

اصلاحیه دستورالعمل صدور مجوز ماینینگ

۱- حداقل توان مصرفی مجاز برای صدور مجوز از ۲۵۰ کیلووات به ۱۰۰ کیلووات کاهش می یابد.

۲- قید سه سال از صدور مجوز برای واحدهای غیرفعال موضوع تبصره های ۲ و ۸ حذف می گردد. بنابراین صدور مجوز در واحدهای غیر فعال مجاز است.

۳-  صدور و یا اصلاح جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری برای استخراج رمز ارز در محل واحدهای موجود اعم از داخل و خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مجاز است.

۴- به استناد مصوبه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوز کسب و کار به شماره ۸۰/۱۱۳۹۷۶ مورخ ۱۳۹۹/۷/۲۸ صدور مجوز برای بیش از یک واحد در یک پلاک ثبتی امکان پذیر است.

متقاضی موظف است متعهد به حفظ تولید و اشتغال واحد فعال خود باشد.

۵- سایر مفاد دستورالعمل مذکور کماکان به قوت خود باقی است.




مدارک مورد نیاز جهت دریافت مجوز ماینینگ در کرمان ‌( مجوز ماینینگ در ارومیه )


  • برای اشخاص حقیقی
  • کپی کارت ملی و شناسنامه
  • برای آقایان کارت پایان خدمت

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی

  • مدارک هویتی (کپی کارت ملی و شناسنامه ) صاحبان امضا در شرکت
  • کارت پایان خدمت برای آقایان
  • کلیه مدارک ثبت شرکت

هزینه صدور مجوز ماینینگ در کرمان ( مجوز ماینینگ در ارومیه ) چقدر است؟


به استناد بند ۱۱ تبصره ذیل ماده ۴۶ قانون اصلاح مالیات‌های مستقیم مصوب سال ۱۳۸۰ و همچنین تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۶۴ و تصویب نامه های شماره ۱۸ ۱۵۴ مورخ ۶۳/۳/۲۳ و ۸۳۹۸/ت ۱۸۱ ه – مورخ ۷۲/۶/۲ هیئت محترم وزیران هزینه‌های صدور مجوزهای موضوع این دستورالعمل به شرح زیر از متقاضی اخذ خواهد شد:

الف ) هزینه صدور مجوز ماینینگ در کرمان و همچنین مجوز ماینینگ در ارومیه به میزان نیم در هزار سرمایه ثابت طرح ( مندرج در جواز تاسیس ) و حداکثر معادل یک میلیون ریال + یکصد هزار ریال  بابت حق تمبر.

ب) هزینه صدور پروانه بهره برداری ۵۰ هزار ریال+ یکصد هزار ریال بابت حق تمبر.

ج) هزینه هر دوره تمدید جواز تاسیس و پروانه بهره برداری ۱۰۰۰۰ریال + ۵۰ هزار ریال بابت حق تمبر.

مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل برای دریافت مجوز ماینینگ بر عهده معاونت های طرح و برنامه و امور صنایع بوده و هرگونه تغییر در مفاد دستورالعمل با تایید کارگروهی متشکل از نمایندگان معاونت های ذیربط مرکز نوسازی و تحول اداری و با امضای مقام عالی وزارت اعمال خواهد شد.


مدت اعتبار مجوز ماینینگ در کرمان ( مجوز ماینینگ در ارومیه )


اصولا طبق قوانین اعتبار جواز تاسیس ماینینگ به مدت ۶ ماه می باشد و البته زمانی که گزارشی مبنی بر پیشرفت فیزیکی در حوزه کاری طرح برای مدت شش ماه تایید شود (تایید توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت) سپس برای یک دوره جدید تمدید می شود.


مراحل دریافت مجوز ماینینگ در کرمان