به این نوشته چند امتیاز می دهید؟

ثبت شعبه در دبی 2024


در این مقاله قصد داریم تا نحوه ثبت شعبه در دبی 2024 را به طور کامل و جامع خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

دبی به یکی از ثروتمندترین مناطق جهان تبدیل شده است و در حال حاضر یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد را دارد. تعداد سرمایه گذاران خارجی در دبی همچنان در حال افزایش است و در نتیجه هر ساله گروه مشاوران هلدینگ بین المللی بازرگان به مشتریان بین المللی خود کمک می کند تا:

۱) بهینه ترین استراتژی ثبت را متناسب با فعالیت های تجاری خاص هر یک از موکلان انتخاب نمایند،

۲) تمام مراحل برای افتتاح شعبه شرکت در دبی را برای موکلین تکمیل می کنند،

۳) و سایر خدمات پشتیبانی پس از ثبت نام را نیز ارائه می دهند.

شرکت های چند ملیتی متعددی به گروه مشاوران ما مراجعه می کنند تا شعبه یک شرکت خارجی را در دبی ثبت کنند تا از مالکیت 100% خارجی بهره مند شوند.

گروه مشاوران هلدینگ بین المللی بازرگان در موارد زیر به موکلین خود برای ثبت شعبه در دبی 2024 کمک خواهند نمود :

1) دریافت تأییدیه های وزارت توسعه اقتصادی (DED) و وزارت اقتصاد،

۲) پیدا کردن یک نماینده اماراتی و نوشتن قرارداد با وی،

۳) افتتاح حساب بانکی،

۴) یافتن یک مکان فیزیکی برای فعالیت های اداری شعبه

۵) تکمیل گواهینامه های کامل سفارت امارات متحده عربی و ترجمه های عربی

۶) درخواست ویزای کار و اقامت .

در زیر بسیاری از چیزهایی که باید قبل از سرمایه گذاری شرکت خود برای ثبت شعبه در دبی بدانید آورده شده است.


فعالیت های تجاری ثبت شعبه در دبی 2024


یک شعبه دبی 100٪ متعلق به شرکت مادر است، تحت همین نام فعالیت می کند و مجاز به انجام فعالیت های تجاری مشابه با شرکت مادر است.

یک شعبه می تواند 1) اماکن اداری را اجاره کند، 2) فاکتور فروش را برای مشتریان امارات متحده عربی و بین المللی صادر کند و 3) قراردادهای قانونی محلی را امضا کند.

شعبه امارات نمی تواند در تولید، واردات یا صادرات محصولات به/از امارات متحده عربی شرکت کند.


مزایای ثبت شعبه در دبی 2024


ثبت شعبه در دبی مزایایی دارد که در ادامه به بیان آنها می پردازیم.

شعبه دبی می تواند 1) قراردادهای محلی را امضا کند، 2) فاکتور فروش را برای مشتریان صادر کند، 3) یک کارمند محلی استخدام کند.

شعبه دبی ممکن است برخلاف شرکت های منطقه آزاد با مشتریان امارات متحده عربی تجارت کند.

ثبت شعبه در دبی 2024 یکی از امن ترین راه ها برای ورود به منطقه است زیرا به موکلین ما اجازه می دهد تا 100٪ مالکیت شرکت خارجی در امارات را حفظ کند. لازم به ذکر است که تعیین یک نماینده ملی امارات متحده عربی الزامی است.

یک شعبه برخلاف LLC ( شرکت مسئولیت محدود در دبی 2022 ) نیازی به انتصاب حسابرس معتبر امارات متحده عربی ندارد.


چالش های ثبت شعبه در دبی  2024


از آنجایی که یک شعبه شرکت خارجی سرمایه سهام پرداخت شده ندارد، موکلین ما باید ضمانت نامه بانکی 50000 درهم 13650 دلار آمریکا را واریز کند. علاوه بر این، بانک ها برای صدور ضمانت نامه بانکی که سپرده را تأیید می کند، کارمزدی معادل 7000 درهم (1920 دلار آمریکا) دریافت خواهند کرد.

توجه داشته باشید که این پرداختی ها بایستی قبل از صدور گواهی تایید ثبت شعبه توسط وزارت اقتصاد انجام شود تا بتوانید عملیات تجاری را شروع کنید.

گفتنی است، ضمانت نامه بانکی به مبلغ 50000 درهم ۱) در حساب بانکی شرکت امارات متحده عربی شما مسدود می شود. ۲) نمی تواند توسط مشتری ما برای پرداخت هزینه های دفتر شعبه استفاده شود. و ۳) تنها پس از لغو ثبت شعبه در دبی به شما بازپرداخت می شود.

وزارت اقتصاد برای هر ماه که بانک دبی برای افتتاح حساب بانکی شرکت امارات متحده عربی پرداخت می کند، 274 دلار آمریکا (1000 AED) جریمه اعمال می کند. از آنجایی که میانگین بازه زمانی 5 هفته است، شما باید برای جریمه 2 ماهه قابل پرداخت به وزارت اقتصاد بودجه داشته باشند.

تمدید مجوز شعبه در مقایسه با راه اندازی دبی LLC پرهزینه تر است، زیرا تمدید مجوز تجاری نه تنها با دپارتمان توسعه اقتصادی است، بلکه با وزارت اقتصاد نیز مرتبط است.


مراحل ثبت شعبه در دبی 2024


هلدینگ بین المللی بازرگان خرسند خواهد شد که پروژه ثبت شعبه در دبی را برای شما عزیزان مدیریت کند. کل دوره زمانی تکمیل ثبت نام شعبه 4 ماه می باشد. مراحل زیر شما را در مراحل ثبت نام راهنمایی می کند.

مراحل قبل از ادغام

بررسی و تعهد مشتری: قبل از ثبت شرکت، مشتری ما 1) هزینه های مشاوران ما را تسویه می کند ، 2) نامه تعهد مشتری ما را امضا کرده و برمی گرداند و 3) تمام اسناد بررسی لازم را در اختیار ما قرار می دهد .

مرحله برنامه‌ریزی: کارشناسان داخلی کشور ما پیش‌نویس قرارداد دقیق و با جزییات را برای شما تهیه نموده و هر هفته هر مرحله را برای تکمیل مشارکت، بهینه‌سازی شفافیت، و تعیین انتظارات مشتری برای فرآیند ادغام شرکت ترسیم می‌کنند.

سپس گروه مشاوران ما به شما کمک می کنند تا بدانید که : ۱) آیا شعبه نوع بهینه نهاد است یا خیر. ۲) چه نوع مجوزی برای شعبه شما مورد نیاز است؟ ۳) مکان ایده آل برای ثبت شعبه در دبی کجاست؟ ۴) چگونه اسپانسر اماراتی به شما کمک خواهد کرد؟ ۵) ملاحظات بانکداری شرکتی و جریان نقدی دبیبه چه صورت است؟ و ۶) استراتژی های ویزای استخدام در صورت لزوم چگونه است؟

آماده سازی اسناد: برای شروع فرآیند ثبت شعبه در دبی، مشتری ما باید اسناد شرکت مادر را در سفارت امارات در کشور ثبت نام رسمی و قانونی کند.

برخی از مدارک مورد نیاز برای ثبت شعبه در دبی عبارتند از : 1) اساسنامه شرکت مادر؛ 2) مجوز کسب و کار. 3) گواهی شرکت؛ 4) یک مصوبه هیئت مدیره و 5) یک وکالتنامه. پس از تکمیل مدارک، هلدینگ بین المللی بازرگان به شما کمک می کند تا آن را به زبان عربی ترجمه کرده و مجموعه مدارک را با وزارت امور خارجه در امارات تأیید کند.

مراحل ادغام

مرحله 1: رزرو نام و ارسال درخواست به وزارت توسعه اقتصادی (DED) .

۱) هلدینگ بین المللی بازرگان نام شرکت پیشنهادی را محفوظ می دارد. ۲) با تکمیل درخواست و صدور مجوز با وزارت توسعه اقتصادی ، تأییدیه اولیه فعالیت های تجاری، نام تجاری و هویت شرکا (در صورت وجود) را دریافت می کند و ۳) هزینه های مورد نیاز را تسویه و شرکت را برای عضویت در اتاق دبی ثبت می کند.

مرحله 2: تهیه پیش نویس و امضای قرارداد خدمات نماینده محلی در دادگاه های دبی .

هر شعبه یک شرکت خارجی باید یک قرارداد خدمات محلی را با یک نماینده محلی (شهروند امارات متحده عربی) امضا کند، که تنها در رابطه با ثبت شعبه، تمدید مجوز و ویزای استخدامی به عنوان نماینده شرکت عمل می کند. ما به شما ۱) لیستی از نمایندگان محلی ترجیحی ما و هزینه های سالانه نمایندگان را ارائه خواهیم داد. ۲) قرارداد خدمات نماینده محلی را در مقابل دادگاه دبی امضا می کنیم.

مرحله 3: تضمین مکان تجاری.

۱ ) در صورت نیاز، ما به شما کمک خواهیم نمود که مکانی را با یک قرارداد اجاره 12 ماهه برای محل دفتر خود پیدا کنید. ۲) انعقاد قرارداد اجاره با موجر را می توانیم برای شما انجام دهیم. ۳) قرارداد اجاره برای تصدیق ایجار را ارائه خواهیم داد.

در غیر این صورت، گروه هلدینگ بین المللی بازرگان خدمات دفتر مجازی را به مدت 6 ماه تا زمانی که شما آدرس تجاری مورد نظر خود را پیدا کنید، ارائه خواهد کرد.

مرحله 4: اخذ تاییدیه اولیه با وزارت اقتصاد .

گروه مشاوران هلدینگ بازرگان 1) هزینه ها را با وزارت اقتصاد تسویه می کند. و 2) گواهی تایید اولیه شعبه تسهیلات خارجی را دریافت می کند.

مرحله 5: درخواست مجوز تجارت.

پس از ارسال درخواست مجوز ، گروه مشاوران ما مجوز تجارت را با وزارت توسعه اقتصادی (DED) تضمین می کند. طبق قانون دبی، مشتری ما برای یکی از موارد زیر درخواست خواهد کرد: 1) مجوز تجاری (برای شرکت در تجارت تجاری) 2) مجوز صنعتی (برای راه اندازی یک تجارت تولیدی) و 3) مجوز حرفه ای (برای ارائه خدمات از جمله حسابداری و مشاوره).

مرحله 6: افتتاح حساب بانکی شرکتی

۱ ) گروه مشاوران ما یک طرح تجاری با کیفیت دقیق برای حمایت از افتتاح حساب بانکی شرکتی چند ارزی دبی با بانک های محلی پیشرو مانند NBD امارات ، امارات اسلامی ، بانک اول ابوظبی و غیره آماده می کند. و دوم) یک جلسه یک ساعته با کامند بانک در دفتر ما در دبی تضمین می کند.

مرحله 7: نهایی شدن ثبت شرکت

پس از آن، مشتری ما باید مبلغ قانونی لازم را به حساب بانک محلی واریز کند. پس از واریز وجه، بانک محلی ضمانت نامه بانکی لازم برای تایید ثبت شعبه در وزارت اقتصاد را صادر می کند.

مراحل پس از ادغام:

کارت تاسیس: پس از ثبت شرکت، مشاوران ما برای شرکت های سرزمین اصلی و مناطق آزاد، اقدامات زیر را انجام خواهد داد:

1) دریافت کارت تاسیس از وزارت کار یا 2) ثبت شرکت در اداره کل اقامت و امور خارجی (GNRD) و 3) ثبت شرکت برای مالیات بر ارزش افزوده (VAT) در اداره مالیات فدرال (در صورت نیاز)

ثبت WPS: طبق قانون کار، هر شرکت باید از «سیستم حمایت از دستمزد» توسط وزارت کار استفاده کند. در صورت لزوم، ما می توانیم به شما برای ثبت نام در WPS کمک کنیم.

تکمیل قرارداد: مشاوران هلدینگ بین المللی بازرگان یک کیت کامل شرکت را برای شما ارسال خواهند کرد که شامل : اسناد اصلی شرکت امارات متحده عربی، مکاتبات بانکی باز نشده، و نظرسنجی بازخورد مشتری هستند.